reklama

Keď severná hviezda padá

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

1.

Pozri sa na hviezdy.

Čo vidíš?

Diery v duši,

Ktoré som v tebe zanechal

Ale aj nádej

Ktorá nás drží

Stále

Na Mliečnej ceste

Keď severná hviezda padá

Nesmieš veriť

Nejedz!

Nepi!

Nechci!

Plač múdrych žien

Vzduchom bude znieť

Pokiaľ uveríš ...

2.

Prečo nás stále rozdeľujú?

Žijeme každý život

Iba pre pár chvíľ?

A keď všetko vezme hviezda

Za bariérou svetov

Sa naše cesty

Opäť dlho nepretnú.

Ja ťa ľúbim

A preto ...

Keď severná hviezda padá

Odvráť sa!

Nedúfaj!

Nemysli!

Prianie všetko zmení

Matkine slová

Tíško splynú s tmou

Pokiaľ uveríš ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3.

Žijeme každý život

Iba pre pár chvíľ?

Ja čakám.

Raz prídu ...

Pokiaľ uveríme ...

GaRdEnBoY 30.01.2007

Ľuboš Zahradníček

Ľuboš Zahradníček

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudoval som Leteckú fakultu Technickej univerzity v Košiciach. Mám rád turistiku, hudbu (hlavne rock), filmovgé napätie a fotím - hlavne fotky z akcií. Mám rád toleranciu, neznášam extrémizmus, šikanovanie a varenú koreňovú zeleninu :) Zoznam autorových rubrík:  Moja tvorbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu